Lucian, copilul cu prieten inger

AM citit un articol din Jurnalul National Lucian care m-a cutremurat. Va las si voua linkul. http://www.jurnalul.ro/articole/132883/copilul-cu-prieten-ingerpre

 

Multumesc din suflet colegilor de la Jurnalul National care au publicat povestea. Ii anunt ca dupa ce ei au publicat materialul s-au strans aproape 10.000 de euro pentru Lucian.

Ce minunat ar fi sa ne dam mana toti si sa organizam un eveniment pentru Lucian care sa scoata bani din buzunarul celor care se lafaie in salarii nesimtit de mari.

Eu tot nu inteleg de ce trebuie sa apelam la mila publica iar statul roman sa stea cu mainile in san si sa nu faca nimic pentru copiii nostri.

Ma revolta, ma doare neputinta de a nu face nimic. Imi vine sa urlu. E ora 7 dimineata. Ma imbrac sa plec la gradinita la copiii mei. Da, lucrez la o gradinita. Am nevoie sa-mi umplu sufletul de zambetul copiilor sanatosi si frumosi ca sa pot crede ca intr-o buna zi si Lucian va face parte dintre ei si Silvia si Luca si Andrei, copiii pe care i-am tinut in brate, copiii bolnaviori care au devenit la mai putin de 2-3 ani, OAMENI MARI.

Dupa-amiaza voi posta aici toate actele medicale ale lui Lucian. Am o veste buna, de ultima ora: sper sa-i putem face o programare lui Lucian la o clinica din Milano, Italia.

Ajuta-i Doamne!

Un gând despre „Lucian, copilul cu prieten inger

  1. Pingback: Salvaţi Steluţele de mare: Lucian Munteanu „Doamne, să mă ajute şi pe mine cineva!” « Isabellelorelai’s Weblog

Lasă un răspuns

