Silvia, inimioara noastra

o-papusha2Silvia este primul caz umanitar pe care l-am primit in acest an.  Un apel disperat de la matusica Silviei a venit spre Organizatia E.M.M.A. iar strigatul ei nu ne-a lasat indiferenti. Bianca a inceput sa trimita mailuri la toate cunostintele ei, eu am facut apel la toti colegii din presa ca sa mediatizam cazul Silviei.

Silvia Ioana Corbu are aproape 2 anisori acu. Ea este cea mai dulce iubirea a mea. S-a nascut cu o grava malformatie la inimioara, malformatie care nu a putut fi corectata la Institutul de Transplant din Targu Mures. Medicii de acolo nu i-au mai dat nicio sansa. Insa matusica Silviei nu s-a lasat batuta cu una cu doua si a mers mai departe. A cautat clinici din toata lumea. A primit inca doua raspunsuri de la o clinica din Milano si una din Chisinau, insa a preferat-o pe a treia din Germania, unde costurile erau mai mici.

Insa si asa, suma pentru cele trei operatii era de 85.000 de euro. Norocul Sivioarei noastre a fost Fundatia Mereu Aproape si Teledonul Antenei 1 din Noaptea de Paste. Din cele 10 cazuri prezentate, primii bani s-au strans pentru Silvioara noastra draga. Mihai Gadea, prezentatorul Teledonului era pur si simplu extaziat ca la nici jumatate de ora de la prezentarea cazului, banii pentru Silvia erau deja stransi. A fost un gest de solidaritate imensa…

In zilele cand Galushka a fost operata o data si inca o data, am stat cu sufletul la gura. Pur si simplu nu am putut dormi, nu am putut manca, nu am putut respira de emotie.

Dar totul s-a terminat cu bine si Galushka-Inimioara noastra este un caz aproape rezolvat. Mai are de infruntat o operatie in luna martie a anului viitor si probabil ca daca va fi un succes, (da Doamne sa fie asa!!!) de-abia de atunci incolo putem spera la o vindecare, la un viitor frumos pentru iubirea mica.

Cand s-a intors din Germania, am mers sa o vad. Toata emotia, toata dragostea se stransesera in aceste doua luni… iar cand am vazut-o atat de mica si fragila mi-a fost teama parca s-o iau si in brate… Dar ne-am acomodat repede una cu alta, ne-am jucat, am facut poze, ne-am iubit, iar cele 2 zile au trecut ca un vis…

Prin vara, Silvia a facut o mica hemipareza pe partea dreapta. Sms-ul de la cea ma scumpa matusica de-a ei, m-a facut sa tresar de durere… Inca o incercare peste care inimioara noastra trebuia sa treaca.. Si a trecut. fara niciun fel de tratament. Doar cu recuperare fizica si masaj.

Silvia a inceput sa vorbeasca. Cand ii aud glasciorul, ma topesc de bucurie!

Silvia, te iubesc scumpete mica!

Mi-e dor de tine! Esti in rugaciunile mele tot timpul! Abia astept sa vin la majoratul tau!

Iti sarut manutzele, ochisorii, nasucul, guritza, obrajorii. Dumnezeu si ingerii cei multi sa aiba grija de tine, puisor mic! o-galushka

2 gânduri despre „Silvia, inimioara noastra

  1. Toata dragostea mea pentru tine Ana, pentru Bianca si pentru Ellen.Nu cred ca mai trebuie sa-ti spun cat de important a fost sprijinul vostru.Ii multumesc lui Dumnezeu in fiecare zi ca exista oameni ca voi,care isi ajuta semenii neconditionat si care sunt un sprijin moral extraordinar atunci cand simti ca te prabusesti sub greutatea necazurilor.Niciodata nu voi putea multumi OAMENILOR care ne-au ajutat in momentele grele.Si au fost momente grele,tu stii foarte bine…….
    Va trimit pupici de la Silvia.

  2. stiu ca silvia e o rasfatata dar in acelasi timp e o dulcica momoana!!stau toata ziua cu ea, si m-am atasat foarte mult de ea !!!!!!!!!!E CA O FLOARE !!!!!MA NUMAESC ADA OBU!(de la agas)

Lasă un răspuns

