Printesa mea, Galushka mea, Inimioara mea, Silvia!

o-printzesa

cu-papusa-de-la-bi-emma1de-dupa-blocuri1noi-intr-o-tandreta-maxima1cu-omida-de-la-ana1

 

Ieri m-am intors de la Silvia, iubirea mea mica! Doamne, cat de dulce poate fi! O iubesc atat de mult incat ma doare acum absenta ei. Nu stiu daca pot fi inteleasa. Poate parea absurd sa te atasezi de un copil care nu este al tau, insa fetita aceasta a trecut prin atat de multe paa la varsta de doi ani incat nu pot sa nu-i admir forta cu care se agata de viata. Este puternica si curajoasa si incapatanata si hotarata. Este desteapta, dulce, lipicioasa, sociabila. Silvia este o parte importanta din Universul meu. Pe 28 martie va pleca in Germania pentru ultima operatie iar pe 4 aprilie este programata pentru ultima interventie. Nu stiu daca va pot ruga, daca pot sa indraznesc sa va rog, ca toti cei care intrati aici sa va rugati pentru Inimioara mea! Eu am s-o fac. Daca as putea, mi-as prinde aripi la picioare si as zbura acolo, cu ea. Sa o tin de manuta, sa ii mangai fruntea si sa-i sarut ochisorii cand se trezeste. Dar nu pot. Pot doar sa ma rog mult, muuuuuuult pentru ea si s-o iubesc in gand! Va rog si pentru voi, toti cei care aveti copii acasa sau care nu aveti dar iubiti copiii sa spuneti o rugaciune mica pentru Silvia. Are nevoie. Pana acum, Dumnezeu a fost cu ea! Sper sa fie si si de acum inainte! Te iubesc, comoara mea mica! Te imbratisez cu ochii, cu sufletul, cu gandul. Dumnezeu sa te ocroteasca printesa meamica! Ana va fi aici, cu gandul la tine si sper sa te faci mare si intr-o zi sa citesti toate mesajele pe care le-am scris pe acest blog pentru tine! Iti sarut ochisorii, manutele, obrajorii si fruntea si nasucul si te rog eu sa te faci bine si sa te faci mare! Avem nevoie de tine, AICI!

3 gânduri despre „Printesa mea, Galushka mea, Inimioara mea, Silvia!

  1. E fascinant sa te poti atasa de un copil care nu e al tau. Sunt suflete nevinovate si e divin sa vezi cum se apropie de tine pt ca ai avut grija de ei, pt ca ii iubesti, pt ca ii simpatizezi….Am trait in ultimii 2 ani niste povesti care m-au schimbat in suflet f. mult, in sensul cel mai bun spus…Si asta datorita unor copii…Sunt minunati!

  2. Este cu totul si cu totul imposibil sa ramai indiferent privirii unui copil, la acea puritate din privire, obrajorii lui si zambetul strengaresc…
    Mai ales daca intalnesti copii cu diferite probleme de sanatate si nu numai, ti se rupe sufletul de durere si suferi pentru ei, suferi cu ei, te consumi emotional, sufleteste..ai vrea sa-ti dai o particica din tine, numai sa se faca bine, sa traiasca, sa invinga boala…
    Si totusi, faptul ca tot mai multi copii se nasc bolnavi sau mor la nastere, mi se pare o nedreptate totala…:(((
    Ma intreb eu, muritoare de rand, de ce nu ia Dumnezeu la El un om matur, care fumeaza 3 pachete de tigari, si sufera de aceiasi boala ca si un nou nascut…desi acesta din urma, nu are pacate, este pur si curat, la fel ca lacrimile mamei sale in momentul nasterii lui, sau in momentul stingerii..lui.
    Oricat am suferi, oricat ne-am razvrati, nu putem intelege taina Lui, nu ne puetm judeca cu El…si totusi, suferim pana ni se rupe sufletul in mii de bucati..:(

  3. E adevarat, draga Flory! Toate au un scop si deseori imi spun ca gandirea noastra este prea limitata ca sa perceapa sensurile pline de profunzime ale actelor Sale. Si totusi gandul acesta, nu ma consoleaza atunci cand mi-e dor… cand ma doare… Plecarea Ralucai dintre noi a fost atat de debusolanta si de utopica… ca si a lui Andrei… ca si a tuturor copiilor care azi sunt ingeri…
    Multumesc ca ai trecut pe aici, draga mea! Te mai astept!

Lasă un răspuns

