Raluca a devenit inger

dscf1163Nu stiu cum sa va dau vestea asta… habar n-am… de doua saptamani sunt ravasita complet… Raluca a plecat la ingeri! Raluca Topor! Da, fetita aceea curajoasa si puternica si inteleapta de la Teledon, ne-a parasit. Efectuase transplantul la Florenta, vorbisem cu ea cu putin timp inainte de Paste, spunea ca se simte putin mai bine si astepta nerabdatoare sa vina acasa, insa pe 22 aprilie, inimioara ei nu a mai rezistat… Pe 1 mai a fost inmormantata la Deva, in orasul ei natal… Am aflat de-abia pe 2 mai, de 2 saptamani laptopul meu este stricat si abia astazi l-am primit… Daca as fi stiut, m-as fi dus la inmormantare… Ma simt goala si invinsa si irationala… Ma simt ucisa in cele mai frumoase dorinte si vise si mi se pare crud si nedrept si injust… De atunci, nu am mai fost la biserica… Nu stiu ce sa-L intreb… Nu vreau sa ma cert cu EL, dar ma doare, ma doare, ma doare… nu vreau sa ma revolt… dar imi vine sa urlu… Duminica, la Ziua Mamelor de Ingeri, am inaltat un balon pentru Ralucuta, pentru Emma-Nicole, pentru Andreiutz… A fost devastator… As fi vrut sa fiu un fulg, sa ma agat de acele baloane superbe si sa plec la ei, la ingerii mei, sa fiu cu ei, sa-i sarut, sa-i imbratisez si sa raman cu ei acolo, Acolo Sus, unde nu exista „nici durere, nici intristare, nici suspin”… Doamne, acolo cum o fi?

Doamne, ai grija de Raluca, de Emma-Nicole si de toti copiii ingeri!

In memoria Ralucai Topor!

23 mai 1997 – 22 aprilie 2009

DSCN1547

3 gânduri despre „Raluca a devenit inger

  1. Sunt 1a data pe blog-ul tau si citind cele de mai sus imi pare rau si de golul pe care l-a lasat Raluca in inimile ce au iubit-o dar si de „ruptura” care s-a produs in tine … sau era sa se produca.
    Cum ai si spus, Raluca este un ingeras! Nu mai este cu noi si este foarte trist, dar oare mai este suferinta pt ea? Nu! Suntem mai singuri fara ea? Da! Dar oare atunci cand un suflet curat pleaca din lumea aceasta (care are atatea probleme, suferinte, traume, etc. – etc. ) sa facem din asta un motiv de despartire de Dumnezeu?
    Nu lasa golul tau interior sa se faca intuneric, pt ca daca privim starea noastra si starea Ralucai de acum, noi trebuie sa ne plangem pe noi mai degraba decat pe cineva care acum se joaca printre ingeri.

    Imi cer scuze ca mi-am permis sa intru in intimitatea ta dar atunci cand cineva lupta pentru bine … of! vroiam sa mai adaug ceva dar cuvintele mele sunt atat de slabe!
    Ma intreb in sinea mea daca-l „cunosti” pe Parintele Porfirie Capsocalivitul sau pe Parintele Paisie Aghioritul?
    In cartile ce cuprind mesajele lor sunt cuvinte cu adevarat tari!
    Doamne ajuta!

  2. Multumesc din suflet pentru randurile tale frumoase. Bine-ai venit pe blogul meu si te rog sa vii de cate ori simti nevoia! Multumesc si pentru sfaturi si pentru incurajare! Incerc sa nu ma revolt, stiu ca e un pacat imens, sunt un om care intelege efectiv, in cel mai profund sens cuvantului Lui dar uneori nu pot sa nu ma intreb: de ce???
    Ieri am recitit toate discutiile de pe messenger cu Raluca.
    Eu am 32 de ani. Fetita aceea ar fi implinit 12 pe 23 mai… Dar mie mi-a dat o mare lectie de curaj si de maturitate. Nu pot sa cred nici acum ca nu mai este.
    Azi am vorbit cu mama ei. Vrem sa facem ceva deosebit pentru ea…
    stiu ca ea nu mai sufera… Stiu asta. Simt asta. Dar EA isi dorea, isi DOREA atat de mult sa traiasca!
    Raluca spunea: „As face toata viata chimioterapie numai sa nu mor”… Ce mai e de spus?
    Cand o sa ma linistesc, promit ca voi incerca sa caut cuvintele parintilor mentionati de tine… Multumesc inca o data ca ai trecut pe aici…

  3. e tardiv acum sa o mai plingem…putea sa fie ajutata mai repede , adica cu cel putin 2 ani in urma …dar asta este sistemul sanitar din romania , plin de orgolii , plin de incompetenti si avari dupa bani…sint sigur ca e mai bine pentru ea acolo unde este …nu mai sufera nu o mai doare nimic si poate sa mearga…

Lasă un răspuns

