Inger brunet, inger de catifea

Paula2

In memoria, Paulei Adina Marti

 

Iti ating faptura de ceaţa si ma trezesc mirata…

Ca esti numai un vis de catifea…

 

Iti ating tacerea ca un suras de primavara…

Si ma surprind zambind si eu de binecuvantarea ta…

 

Iti ating templul curat al fapturii tale de inger…

Si ma retrag speriata de atata lumina…

 

Iti ating intelepciunea de mic Dumnezeu…

Si fug de nimicnicia mea de pamantean…

 

Te regasesc in fiecare nor…

In fiecare curcubeu sau zbor de fluturi albi…

 

Esti inger de lumina, si de cand te-am atins prima data in vis…

Privirea ta senina m-a atins, obositor de dulce…

 

Mi-am plecat sfioasa privirea in fata ta…

Si tu ai suras blanda si m-ai mangaiat cu aripa plina de iubire…

 

Am cautat sa nu te supar, dar tu mi-ai intins mana…

Si am zburat peste flori, peste verdele din noi…

 

Si cand a rasarit soarele, m-ai lasat acolo de unde m-ai luat…

In lumea mea, trista si insingurata…

 

Inger brunet, adu-mi speranta si lumina ce a fugit la stele!

Inger brunet, gaseste pentru mine stolul de iluzii pierdute!

Inger brunet, inger de catifea, ma plec umila in fata ta!

Paula Fledermaus

15 gânduri despre „Inger brunet, inger de catifea

  1. Ma bucur ca-ti place, draga Cristina…
    De cand am „cunoscut-o” pe Paula in vis, am incercat sa surprind in cateva stihuri, tot ceea ce mi-a oferit in acele cateva clipe/minute de fericire suprema… Si astazi, am reusit!
    Mai treci pe aici cand simti nevoia!

  2. Si glasul ei soptit te patrunde pina in rarunchi
    Iar blindetea neasemuita se transforma in frumos
    Gingasia se revarsa peste a iei fiinta
    Cu un strop de luciu peste parul ei frumos
    Ingerel frumos de catifea!!!
    Paula mi-e dor de tine……..

  3. Din cer cad lacrimi…..si tot pamantul ud e !!!

    Vreau sa-ti multumesc minunata mea draga Suchardine, sa-ti multumesc pentru TOT.
    Cuvintele tale mi-au adus zambetul pe fata si lacrimi in coltul ochilor si pot spune cu siguranta ca este cea mai frumoasa surpriza de aproape 5 ani incoace.
    Daca as fi scris eu aceste versuri pentru ingerul meu, as fi folosit aceleasi CUVINTE….aceleasi GANDURI, aceiasi LUMINA.

    Iti multumesc Ana!!!
    Iti multumesc Paula ca ai fost si ca esti!!!

  4. Doar o inima curata
    Poate suferi discret…
    Doar o inima indurerata
    Te poate face sa ai fiori in piept..

    Simona sunt alaturi de tine si desi nu am intilnit-o pe Paula, se pare ca o cunosc de o viata: din cuvintele tale, din zimbetul tau din dragostea ta de viata…

  5. superb nu am cuvinte un suflet cuprins de durere acum cand sunt si eu mama va inteleg mult mai bine INGERASUL dv va vegheaza sigur e greu dar daca BUNUL DUMNEZEU a vrut-o mai aproape trebuie sa accceptati nu stiu e greu…………..enorm…..

  6. ” ESTI DEPARTE, SUNT DEPARTE,
    TOTUSI NU TE POT UITA
    CACI PRIVIREA TA FRUMOASA
    MI-A CAPTIVAT INIMA!”
    ” PRIVESC INAPOI ASTEPTAND O REGASIRE
    REVAD SI ACUM CHIPUL TAU
    VA FI INTOTDEAUNA O ETERNA IUBIRE
    PENTRU TINE, PENTRU MINE, PENTRU NOI!”
    Aceste randuri zugravesc dragostea care nu a apus si care va dainui intotdeauna in sufletele celor care au cunoscut-o pe Paula Adina, asadar si-n sufletul meu,datorita tie Simona! Mereu alaturi de tine !!!

  7. Steluta sunt alaturi de tine ,stiu ca orice cuvant devine atat de inutil in fata acestei dureri fara margini …trebuie doar sa credem ca aceasta a fost voia Lui D-zeu …si sa credem ca intr-o zi ne vom reintalni ingerii. Doar cu acest gand si aceasta credinta in suflet vom putea merge mai departe …pana atunci , asa cum spunea si Alina intr-una din poeziile ei ,, Priveste fara sa zaresti ceva / Ma vei simti mereu langa inima ta .”
    Te imbratisez , Rodica.

  8. Pentru ganduri , trimit cuvinte de dragoste, compasiune, parere de rau, incurajare. Pentru sentimente nu gasesc cuvinte. Doar simt. Intotdeauna aproape de tine, Cristina.
    Paula a fost o minune.

  9. Dumnezeu sa te odihneasca in pace, Paola!
    Luminarile aprinse astazi, in memoria ta, iti vor lumina chipul de ingher.
    Vei avea parte de o ploaie de lacrimi curate si sincere.
    Mormintul iti va fi presurat de petale de flori.
    Si desi au trecut cinci ani – e ca si cum a fost eri:
    Rana e vie si de netamaduit in sufletul mamei tale.
    Nimeni si nimic nu o va face sa-ti uite chipul si vocea,
    Zimbetul si dragostea de viata…
    Desi nu te-am intilnit nici odata – te-am cunoscut:
    Din ochii mamei tale, de pe buzele ei si din sufletul ei mare si inaripat.
    Odihneste-te in pace, inger brunet!

  10. Inger bun…. O pala calduta de vant a adiat usor, aducand un parfum de lacramioare de undeva din apropiere si purtand in zbor o pana care s-a pierdut usor in zare … inger brunet …de catifea…tu ai fost nu-i asa?

  11. inger….un cuvant atat de diafan,de usor,de fulg…ceva atat de pur, si totusi ceva atat de impalpabil…cum am putea sa nu vedem sub chipul Paulei un inger?e prezent mereu in gandurile noastre, si-l vom aduce mereu aproape, langa noi

Lasă un răspuns

