Ingeri de intuneric

In memoria Alinei Rodica Chetrariu – plecata la ingeri la varsta de 22 de ani

(aceste versuri au fost gasite in jurnalul Alinei, dupa trecerea ei in alta dimensiune… nu stim daca au fost scrise de ea sau de altcineva, insa, cu siguranta, aceste versuri definesc exact ceea ce a presimtit ea cu putin timp inainte… )

 

„In ochii ei sunt clipe ce-au murit

 Lumini de foc, tesute din neant

In miezul noptii ingerii au venit

In crezul lor, in zambetul infant…

 La geamul noptii falfaie un val

Din parul lor sunand a clopotei,

O clipa i-am vazut in adevar,

Ingeri de bezna, pazitorii mei”

Imagini-Artistice-din-Gradina-cu-Flori-1

2 gânduri despre „Ingeri de intuneric

  1. Multumesc , Ana …nu am cuvinte , doar lacrimi, suspine …si mult dor…
    Alina, fetita mea draga si buna , a simtit intr-o zi atingerea si mangaierea ingerilor, poate a vazut chiar lumea lor minunata …si atunci a plecat acolo, sus, ….unde va spune si ingerilor poeziile ei .
    ,,Veti plange poate intr-o zi
    Ne-auzindu-mi glasul,
    Veti sti ca nu am sa revin
    Destinul meu e altul.”
    Pentru mine, Alina nu a murit… ea traieste prin toate amintirile , clipele frumoase petrecute impreuna , prin poeziile ei pline de sensibilitate si dragoste …si stiu ca intr-o zi ne vom reintalni …

Lasă un răspuns

