Mirunica…

moto_0136[2]

Miruna este singurul copil al familiei Enache. Bucuria familiei Enache ca are o fiica s-a destramat atunci cand in 2001, copila avea doar 10 luni si in urma unei simple raceli, fetita a fost diagnosticata cu talasemie majora in forma avansata, o boala ereditara, extrem de grava. Singura salvare a micutei este un transplant de maduva osoasa pe care medicii unei clinici din Italia o pot realiza cu succes. De sapte ani de zile fetita adoarme, seara de seara, cu tubul de perfuzii legat de manuta. Sunt aproape zece ore lungi cat o viata, in care mama ii vegheaza somnul, pentru ca micuta ei trebuie sa stea nemiscata. Si parca n-ar fi de ajuns, o data la doua saptamani Miruna trebuie sa mearga Bucuresti la spital pentru transfuzii,deoarece medicii sustin ca boala se manifesta in primul rand prin scaderea hemoglobinei din sange. In plus, Miruna nu are voie sa faca efort fizic, sa planga si trebuie sa tina un regim alimentar strict. Singura sansa a Mirunei de a trai si de a visa la o copilarie frumoasa este un transplant de maduva, care costa 150. 000. de euro la care se adauga alti 50.000. de euro pentru gasirea unui donator compatibil.

Titular-cont:Enache-Elena-Amalia
Banca:BRD-Sucursala-Ploiesti
Lei:RO57BRDE300SV07754833000
Euro:RO80BRDE300SV32102343000

 Toate actele medicale, scrisorile de la clinicile din strainatate se afla in posesia Organizatiei EMMA, au fost verificate  si pot fi puse la dispozitia oricarei persoane pentru transparenta cazului.

9 gânduri despre „Mirunica…

  1. De 1 Iunie, un copil ar trebui sa se bucure, sa rada, sa fie fericit!
    Haideti sa o ajutam pe Miruna sa regasesca puterea de a se juca si a fi fericita!
    O sa trimit tuturor cunoscutilor mei povestea Mirunei si sper ca de 1 Iunie sa facem cu toti un gest frumos, de suflet…sa o ajutam pe Miruna
    Multumim Ana!

    • Nici nu stiu cum sa incep …inatai vreau sa va multumesc din inimioara mea mica ca sunt aici ,pe blogul dvs. Azi si eu si mami suntem un pic mai optimiste , am primit de la doctorita Piras(italia de la regisstrul de donatori), cea care se ocupa si de cazul meu ,confirmarea oficiala ca au inceput cautarile ..mami s-a rugat mereu la Doamne Doamne sa vina ziua aceasta ..iar colegii mei de la scoala si doamna invataoare tot azi au organizat un spectacol caritabil ptr mine ,am niste emotii f. mari .Iar de 1 iunie eu le doresc tuturor copilasilor si parintilor lor multa sanatate .Miruna

  2. Mirunica scumpa, imi doresc mult, muuuuuuult de tot sa te vad sanatoasa!
    Esti o fetita minunata si astept cu nerabdare ziua in care ma vei suna din Italia sa-mi spui ca ai efectuat transplantul! Astept sa-mi trimiti fotografii de la spectacolul organizat astazi pentru tine. Este impresionanta manifestarea de solidaritate a colegilor tai! Sunt niste copii minunati iar tu esti o fetita norocoasa daca ai asemenea colegi! O sa fac tot ce-mi sta in putere ca sa te vad sanatoasa! Sper sa ne vedem cat de curand! Te pup cu drag, fetita dulce!

  3. Sa va spun ca sunt un pic trista dar ca nu-mi pierd curajul ….vremea nu prea a vrut sa tina cu noi …a plouat torential la noi in oras … urna si benner-ul meu au fost udate si kiar un pic rupt intr-un colt .totul s-a naruit dar sper ca maine sa fie mai bine … oricum am inteles de la doamna invatatoare ca urna va sta in scoala pana la sfarsitul anului scolar . Oricum o sa va spun tot ce mai facem . Va pup dulce si sarut mana .Miruna

  4. Buna dimineata, fetita draga!
    Te rog eu mult de tot, din tot sufletul meu sa nu fii suparata! S-a intamplat de data asta, dar alta data sigur va fi totul foarte frumos. Iar asa cum ai spus tu, colegii tai si doamna invatatoare vor tine urna in scoala pana la sfarsitul anului scolar.
    Mirunica, vrei sa-ti fac o pagina de blog? Unde sa punem poze cu tine si articole si unde sa-ti poata scrie colegii tai?
    Hai, te rog, nu fii suparata! Vreau sa vad un zambet dulce pe chipul tau frumos!
    Uite, iti trimit un curcubeeeeeeeeeeeeeeeeu maaaaaaaaaare si frumos, de aici, de la Bucuresti pana la tine in Baicoi, o punte de la inima la inima. Poate reusesti tu sau mami sa-mi trimiteti cateva din pozele facute ieri ca sa le postez aici pe blogul meu.
    Uite, astazi merg la Doamne-Doamne sa ma rog pentru tine si te rog s-o faci si tu! Trebuie sa avem credinta, fiindca Doamne-Doamne vede tot ce facem si fara ajutorul Lui nimic nu se poate face.
    Te pup dulce, fetita mica! Sa ai grija de tine!

  5. Miruna draga, azi de 1 Iunie sper sa gasesti puterea de a zambii si a te juca impreuna cu prietenii tai.
    Am donat o suma in contul tau si sper ca pic cu pic sa se stranga suma intreaga ca tu sa fii o fetita sanatoasa si fericita.
    Te imbratisez cu drag,
    Steluta Simona

    • Sarut mana tanti Steluta pentru tot ce faceti ptr. mine si nu numai.Ieri am primit cele mai frumoase cadouri … a venit cererea ptr linia de teledon , mami a fost sunata de o tanti de la povestiri , tanti Ana i-a dat mamei numai vesti bune …a fost cea mai frumoasa zi de cand am inceput cu dosarul la DSP PH (18.02.2009) si pana acum, si am fost si eu fericita pentru ca o vedeam pe mama ca era vesela cum nu a mai fost demult,iar aseara am facut si eu un lucru bun ,am dat un sms la 874 la emisiunea de pe tvr 1 Gala UNICEf .
      va pup dulce ,Miruna

  6. Sunt bucuros sa spun ca , de acum putem sa ajutam pe MIRUNA ENACHE si prin donatii online. Oricine poate sa ajute pe aceasta minunata fetita , o poate face , mergind pe pagina : http://mgheorghe7.wordpress.com/doneaza-online/ , alegeti suma pe care doriti sa o donati , complectati tabelul cu datele d-voastra si alegeti tipul de card pe care il aveti. Va multumim tuturor celor ce sunteti alaturi de Miruna.

Lasă un răspuns

