Mirunica are linii de Teledon

Miruna are linii de Teledon.

Pentru ochisorii ei frumosi, pentru zambetul ei dulce, pentru ca Miruna sa aiba o copilarie fericita, faceti un gest simplu: ridicati receptorul si formati unul dintre cele 3 numere de Teledon:

0 900 900 431 – pentru 1 euro

0900 900 433 – pentru 3 euro

0900 900 435 – pentru 5 euro

Acum cateva zile m-am intalnit cu Miri, asa cum o alintam noi… Este o zvarluga de fetita vesela, alintata si foarte, foarte iubita. Dar copilaria ei este umbrita de tratamentul pe care trebuie sa-l urmeze, de transfuziile pe care trebuie sa le faca, transfuzii de care este agatata acum, jumatatica ei de viata. Uitati-va cum priveste Miri spre saculetul de transfuzie care prin fiecare picatura mai adauga o clipa la viata ei micuta. Asa arata Miri la transfuzie…

miri la transfuzie

Dar Miri are o sansa reala acum. Aceste linii de Teledon o pot duce spre operatia care-i va aduce vindecarea definitiva. Pretul ei este 200.000 de euro. Sa n-o lasam!

Va atasez si doua foto cu Miri de acum cateva zile de cand ne-am intalnit in parc. Intr-una este cu Ufi, noul ei prieten pe care i l-am facut cadou si de care nu se mai desparte, iar in a doua suntem noi doua…

Nu-i asa ca e dulce Mirunica?

Nu-i asa ca impreuna ii vom oferi o sansa?

Va multumesc

miri cu ufi

eu si miri

3 gânduri despre „Mirunica are linii de Teledon

  1. Sarut mana ,

    Cum sa va multumesc …ca nu stiu !? Doar sa va spun ca va iubesc asa cum ii spun mamei ..pana la luna , pana la soare , pana la Doamne Doamne .

    Va pupik mult , Miri

  2. Sarut mana,

    sunt atat de fericita …cu ce sa incep ,ieri am luat vacanta si munca mea din cursul anului a fost rasplatita cu premiul I si cu 3 diplome,si…….aseara la emisiunea „O data in viata” cazul meu a fost difuzat . M-a sustinut o campioana olimpica ,Maria Olaru, o campiona asa cum sunt si eu in lupta mea cu boala .Iar urna facuta de scoala unde eu invat a fost deschisa 1700 RON ,si apelurile din linia de teledon au crescut 10 apeluri /1 euro 12 apeluri /3euro si 23apeluri/5 euro.Va pup dulce, dulce.

    • Sa te faci tu bine, Mirunica, asta e tot ce conteaza! Felicitari pentruuu premiul I! Esti o fetita minunata, care are dreptul la o copilarie fericita! Te iubesc, Miri! Mereu alaturi de tine!

Lasă un răspuns

