Inimioare gasite pentru Inima copiilor

Zilele acestea, prietena Simona mi-a atras atentia asupra proiectului „Inima copiilor”.

Stiu ca multi dintre voi, nu puteti sa donati, desi ati vrea, banuti pentru copiii bolnaviori, insa voluntarii proiectului „Inima copiilor” au gasit o modalitate inedita de a strange banuti pentru  sectia de cardiologie pediatrica a spitalului Marie Curie. Avem nevoie de aceast sectie pentru ca dragii nostri copii sa nu mai fie nevoiti sa mearga in strainatate sa efectueze aceste operatii, pentru care platesc zeci de mii de euro.

Este ca o joaca!

Incercati si voi!

Haideti sa redevenim copii pentru cateva clipe!

Sa ne oprim din goana noastra nebuna!

Gestul nostru poate reprezenta schimbarea in viata copiilor care se nasc cu probleme cardiace. Si tot mai multi se nasc cu astfel de probleme…

Silvioara-Inimioara s-a facut bine datorita unei operatii pe cord deschis, dar cu 75.000 de euro… De ce sa nu avem si noi o clinica de cardiologie?

Emma-Nicole s-ar fi nascut cu o boala grava a inimii: tetralogia Fallot… Dupa nastere ar fi trebuit sa fie supusa unor interventii chirurgicale… Dar nu a mai avut aceasta sansa… Emma-Nicole s-a stins cu cateva zile inainte sa priveasca pentru prima data soarele, inainte sa se intalneasca cu ochii frumosi ai mamei sale…

Sta in puterea noastra sa schimbam ceva! Si e atat de simplu!

Gasiti cat mai multe inimioare (in poze, pe tricouri, in bucatarie, in natura, oriunde sau construiti-le voi ) si pentru fiecare inimioara trimisa la inimioaregasite@inimacopiilor.ro, Aerotravel, Lufthansa si City Center vor dona cate 2 euro. Puteti trimite si un sms la 858 din orice retea de telefonie mobila… Mai multe detalii gasiti pe www.inimacopiilor.ro.

Iata inimioarele trimise de mine: 

inima 2

inima 3

inima 4

inima 5

logo_cutii

5 gânduri despre „Inimioare gasite pentru Inima copiilor

  1. Doamne Ana cata putere ai…!!!Eu am mai trimis cateva dar inca mai am de trimis…!te pup sanatate!!!Felicitari …pt tot!!!!

  2. Doar stii ca atunci cand mi se pune „pata” pe cate un proiect, nu ma las pana nu ajut cu ce pot eu. Iar acest proiect cu Inima copiilor mi s-a parut atat de dragutz si este un efort foarte mic prin care putem face un gest urias pentru copiii bolnaviori. Azi am primit si un raspuns de la cei cu Inima copiilor, care mi-a umplut sufletelul de bucurie si care suna cam asa: „Iti multumim mult, Ana Maria, pentru inimoarele gasite de tine!
    Ne vor fi si de foarte mare folos pentru ca, asa cum stii, Aerotravel va dona cate 2 Euro pentru fiecare.
    Am adaugat imaginile la colectie, le vom arata si altora in urmatoarele note de jurnal.

    Ne bucura tare mult ca ne esti alaturi in campanie si pentru ca te-ai jucat putin cu noi.
    Mai treci pe site-ul nostru, http://www.inimmacopiilor.ro, pentru vesti despre proiect si arunca din cand in cand o privire prin Colectia de „Inimioare gasite”, ca sa vezi cine ce inimioare a mai trimis.

    Mult succes in activitatea ta la EMMA si toata pretuirea noastra pentru munca voastra.

    Multumim mult pentru ajutor
    Enona Chiriac

    Asociatia „Inima Copiilor”
    E asa putin… iar faptul ca am putut sa ma joc… mi-a adus un zambet maaaaaaaaare pe fata si am zis de ce sa nu impart si cu voi bucuria asta? Asa-i ca a fost frumos sa redevenim copii?
    Simona, te pup mult! Tu esti o voluntara dedicata a Organizatiei EMMA si un om absolut special. Te mai astept oricand iti face placere, la mine pe blog…

  3. Fiinţă fără oboseală, tu nu simţi epuizare ?!?
    sunt minunate……o mare de inimioare…….şi o inimă mare= a TA

    te tzuk

    • Eeeeeeeeei, uite ca de data asta am obosit si eu! :-))))))) Fiindca la ora asta sunt franta… Acum am ajuns acasa de la sedinta de lucru EMMA, dupa ce toata ziua am umblat cu dosarul pt titularizare… Sunt obosita rau dar imi reincarc eu bateriile dupa ce dorm.
      Tu ghicesti gandurile mele? Chiar azi ma gandeam la tine! Mi-e dor de tine! Tu apari ca ploaia de vara! Repede, iute si binefacatoare! te tzuc eu. Foarte dulce… Imi lipsesti so much!

Lasă un răspuns

