Violenta domestica sau cand bataia ucide iubirea

Pe S.P. am cunoscut-o cu putin timp in urma. Sa tot fie vreo doua luni. Am tot stat la povesti pe messenger fara sa stiu ce drama sa ascunde in spatele ei. Stiam doar ca este stabilita intr-o tara din Europa impreuna cu copilul si cu sotul. Nici acum nu stiu foarte multe despre ea, recunosc.
Intr-o seara insa, nu era ea la pc ci fiul ei care are vreo 13 ani. Mi-a spus ca „mami sta in pat. Ii este foarte rau.” Mai multe amanunte nu am putut obtine. Dupa vreo cateva ore a venit chiar ea la calculator si am intrebat-o ce s-a intamplat, de ce ii este rau. Mi-a spus ca suferise un preinfarct. Atunci am aflat o marturie zguduitoare. Ca amica mea are grave probleme de sanatate si ca este predispusa oricand la infarct, ca sa nu spun chiar stop-cardiac. Sotul ei o batea crunt, ii facea numeroase scandaluri si era din ce in ce mai disperata.
Am sfatuit-o sa apeleze la Ambasada Romana din tara ei si m-a ascultat. Acum cateva zile m-a contactat din nou si mi-a spus ca mi-a urmat sfatul si Ambasada a ajutat-o sa revina in tara. M-am bucurat foarte mult pentru ea ca a scapat din acel infern, insa era tare suparata pentru faptul ca fiul ei nu a dorit sa se intoarca in tara fiindca il iubeste pe tatal sau. Pare paradoxal, insa exista oameni care poti fi in acelasi timp soti execrabili, care-si tortureaza sotiile cu geloziile lor bolnavicioase, le bat, le injura, le agreseaza si verbal si fizic dar sunt tati minunati cu multa atentie si dragoste pentru copil.
Ma tot gandesc la situatia prietenei mele si sper sa aiba curajul sa divorteze si sa-si ia copilul, daca acesta va dori. M-a intristat aceasta situatie si indrum pe toate femeile care sunt victime ale violentei domestice sa faca acest pas, acela de a pleca din calvarul in care traiesc, indiferent cat le costa acest sacrificiu. Nimic, absolut nimic din lumea asta nu este mai important ca sanatatea si linistea voastra. Copiii se fac mari, se casatoresc sau pleaca pe la scoli si voi ramaneti in acelasi calvar.
Exista fundatii care sprijina victimele violentei domestice, le ofera adapost, hrana, le ajuta sa isi gaseasca serviciu si le reprezinta gratuit in instanta.
Daca exista printre cei care citesc blogul, astfel de persoane, le rog sa-si ia inima in dinti si sa scrie. Le voi ajuta si le voi indruma cu tot ceea ce imi sta in putere!

2 gânduri despre „Violenta domestica sau cand bataia ucide iubirea

  1. stiu pe propiami piele prin cea trecut acea femeie dar nu am curajul sa fac ceva am trei copii un sot gelos si foarte violent nu stiu ce sa fac sa scap de acest cosmar numit sot.de 15 ani indur batai pe cele maistupide motive nu stiu daca mai rezist va rog sa nu imi trimiteti ceva pe email pt ca nu pot sa intru fara voia lui la calculator acu doarme dupa ce mia tras o mama de bataie.le felkicit pe toate acele femei ce au avut curajul sa intrerupa acest cosmar va multumesc ca miati dat o speranta ca se poate
    .

    • Intr-o buna zi va trebui sa va luati inima in dinti si sa plecati de acolo, din acel cosmar. Pentru orice eventualitate, o sa va las aici datele unei fundatii care se ocupa de astfel de cazuri. Va rog nu disperati si mai ales va rog, ganditi-va ca sunteti o persoana cu DREPTURI! Nimeni, absolut nimeni nu are dreptul sa va ingradeasca libertatea, principiile, nu are dreptul sa va jigneasca, cu atat mai mult sa va bata. Luati atitudine pana nu este prea tarziu! Cazurile pe care le vedem in fiecare zi la PRO TV , victimele violentei domestice, acele femei ucise in bataie din gelozie, nu sunt niste povesti! Ele reflecta realitatea!
      Aveti grija de dumneavoastra si daca va hotarati sa plecati de acolo, va ajut cu mare drag!Va imbratisez si mai treceti pe aici, cand puteti!

Lasă un răspuns

