Dorin, baiatul care-si cumpara singur citostaticele

CIOARCA DORIN
Dorin Alexandru Cioarca are 17 ani si o multime de visuri. Acum un an, in data de 7 iulie 2008, Dorin a fost diagnosticat cu Leucemie Acuta. Un diagnostic dur care i-a retezat orice vis pentru viitor. Mama lui este disperata. Momentan, baiatul se afla internat la spitalul “Luis Turcanu” din Timisoara.
Va atasez mai jos scrisoarea primita de la mama baiatului. Spitalul “Luis Turcanu” nu are citostatice. Costul acestora este suportat de familiile pacientilor.
Haideti sa-l ajutam putin si pe Dorin! Nu va ganditi ca 5 lei sau 10 lei depusi in contului lui Dorin sunt putini. Pic cu pic se face strop, strop cu strop se face marea!
Iar un drum la banca este minimum de efort pe care-l putem face. Noi putem sa-l facem pe Dorin sa spere si sa viseze din nou!

“Sunt mama baiatului Cioarca Dorin Alexandru, care este bolnav de leucemie din data de 7 iulie 2008. Are 17 ani si se lupta cu boala ca sa traiasca si sa fie din nou la scoala cu colegii lui. Am facut chimioterapie si radioterapie pana in data de 25 mai 2009 la spitalul “Louis Turcanu” din Timisoara. In 26 mai 2009 am plecat acasa si am venit la control la fiecare 3 luni. Acasa am facut analizele o data pe saptamana si luam pastile citostatice: Purinetol si Metrotexat in fiecare seara cate 4 pastile. Pentru aceste pastile dadeam 42 roni pe Purinetol si 35 roni pe Metrotexat. Analiza costa 42 roni in fiecare saptamana. In 5 iulie 2009 lucrurile s-au complicat, a inceput sa fie ametit si sa il doara capul. Am venit din nou la spital unde am facut analizele la sange. Maduva si lichidul cefalorahidean erau bune. Am fost trimisi si la Neuromed pentru lichidul cefalorahidian si a iesit negativ. La o saptamana am repetat analizele la maduva si lichidul cefalorahidean si au iesit bine. Peste doua saptamani le-am facut din nou, dupa care au aparut 50 de blasti in lichid si maduva era curata, iar la o saptamana am repetat din nou analizele in sange care erau bune, maduva iarasi buna dar in lichid, din pacate, au aparut 700 de blasti. Am inceput din nou protocolul cu citostatice de Metrotexat. Era o cura foarte tare iar domnisoara doctor ne-a spus ca are 20% sanse, depinde daca il suporta. Atunci eu m-am rugat la Dumnezeu ca sa ne ajute. Dupa 2 zile de citostatic, domnisoara doctor a venit si ne-a spus sa fim linistiti ca o sa il suporte. A durat o saptamana aceasta cura de citostatice dupa care i-a repetat analiza la lichidul cefalorahidian si i-a iesit 0.
A inceput un al doilea protocol cu Asparaginaziu dar, din pacate, a facut soc anafilactic si l-a oprit. Atunci domnisoara doctor ne-a spus ca trebuie sa faca un alt citostatic, inlocuitor al Asparaginazei numit Erwinaze. Ne-a spus ca trebuie sa-l cumparam noi 10.000 de unitati fiindca nu il are spitalul si care costa 1670 euro si nu se afla in Romania!
Viata lui Dorin depinde de acest tratament pe care trebuie sa il faca. De un an si 4 luni nu ne mai putem descurca cu banii, deoarece avem un venit de doar 6 milioane pe luna din care mai intretinem un baiat de 15 ani acasa si care este la liceu, in clasa a IX-a. Alt venit nu avem, nu stim unde sa mai apelam!
Va rugam, ajutati-ne!
Va multumim!”
TELEFON: 0757929413 CIOARCA DORINA
NUMAR CONT: EURO RO67RZBR0000060011647141
NUMAR CONT LEI: RO26RZBR0000060007236222
Raifeissen Bank

DOMICILIUL: LOC.VALEA TIMISULUI NR.74 COM.BUCHIN JUD.CARAS-SEVERIN

11 gânduri despre „Dorin, baiatul care-si cumpara singur citostaticele

  1. daca nu va e cu suparare, am preluat si eu pe blogul meu acest articol.
    dorin, iti doresc multa sanatate si sa iti ajute Domnul ca prin darea unor oameni cu inima sa iti poti lua tratamentul cel mai bun.

    la ce banca sunt deschise conturile? daca ati scris, imi cer scuze dar eu nu vad.

    • VA MULTUMESC PENTRU COMENTARIUL LASAT SI VA RUGAM DACA SE POATE SA NE AJUTATI.NUMAR CONT: EURO RO67RZBR0000060011647141
      NUMAR CONT LEI: RO26RZBR0000060007236222
      Raifeissen Bank
      PE NUMELE CIOARCA DORINA.

  2. Sigur ca nu ma supar! Dimpotriva, ma bucur si-i rog pe toti ceilalti care vad acest anunt sa-l preia si sa-l posteze pe cat mai multe bloguri.
    Ati avut dreptate, banca nu era afisata, am adaugat acest amanunt. Scuze!
    Multumesc pentru ajutor! Va imbratisez cu drag!

  3. Dumnezeu sa fie alaturi de el in aceste clipe grele…sa speram ca va reusi sa le depaseasca…am sa fac si eu o mica donatie si poate vor fi multi care il vor ajuta!!!!Am si eu o fetita si fereasca d-zeu sa-mi fie bolnava!!!! Dorin, multa sanatate!!!!

  4. Prima data l-am vazut pe Dorin la spital in decembrie 2009 cand am fost internata.M-au cuprins fiorii.L-am mai vazut a 2a oara in martie si chiar m-am gandit : „Saracul baiat!”.Nu stiam exact ce are dar am gasit un aritocol in ziar(de fapt o intreaga pagina) despre el si am intrat pe google sa caut detalii.
    Doamna Dorina , fi-ti tare! Dorin are nevoie de dumneavoastra.Va doresc multa sanatate si putere in continuare si lui Dorin tot ce este mai bun si SA SE FACA BINE!

Lasă un răspuns

