Silvia, printesa de la Agas

Despre Silvia am scris mult. Poate cel mai mult. Silvia e o curajoasa! Silvia e o luptatoare! A fost operata la inimioara de 4 ori pana acum. In prezent, e bine! E frumoasa, e dulce, e vesela, e rasfatata!
Mi-am petrecut Sarbatorile acasa la ea, la Agas intr-un tinut de basm unde a nins mai tot timpul, unde ne-am dat cu sania, am ras, ne-am pupat o multime…
Stie o multime de lucruri: sa foloseasca calculatorul, sa faca imagini creative din lego, stie poezii si povesti, stie sa iubeasca, stie sa-si impuna punctul de vedere (are o personalitateeeeee!!! :-)) )… Anul acesta i-a spus Mosului poezii, i-a spus cum o cheama, cati ani are si ca este a lui „Obu Tetel” (Corbu Costel – asa il cheama pe taticul ei).
Stie de ingerii nevazuti – de Bia si de Enen – stie exact de la cine sunt toate jucariile, urla de bucurie cand iese afara, tzopaie, se joaca…
Un copil adorabil de care atunci cand vorbesc imi dau lacrimile…
Va atasez si voua cateva poze… Nu m-am putut hotari la una singura…

3 gânduri despre „Silvia, printesa de la Agas

Lasă un răspuns

