De ziua ta, inger de catifea…

De ziua ta a nins…
Si un fulg de nea de suflet s-a desprins…
S-a asezat timid in parul tau
Si te-a adus aproape de sufletul meu…

Esti inger de iubire, inger de lumina…
Esti cantecul ce sufletul alina
Esti soare, vis si lacrima de dor
Esti dulce curcubeu izbavitor…

Ai semanat in viata-mi fericire…
Ai scris pe cerul meu numai iubire…
Mi-e dor de tine, ingerel de catifea,
Atinge-ma rogu-te cu aripa ta…

La Multi Ani, Paula Adina!

4 gânduri despre „De ziua ta, inger de catifea…

  1. o pagina de tacere,in care razbate mai presus de durere, iubirea…Iubire ce s-a concentrat mai presus de timp.Numai o mama, o bunica poate simti arsura lacrimei. inima cu greu face fata batailor vietii si nu poate trai decit pentru a continua iubirea cu cei din ceruri! Imi plec fruntea in fata voastra mame …Paula!stiu ca existi ca inger de lumina si iubire!

Lasă un răspuns

