Oxigen pentru David

Cu putin timp in urma, am primit scrisoarea unei mame disperate. Mamica lui David, frumuselul din poza. Cititi-i scrisoarea, si daca puteti, haideti sa-l ajutam! Chiar si mediatizand cazul, tot ajutor se cheama!

Dragi OAMENI,

Acesta este un strigat de ajutor. Va rog sa-l ascultati si sa ne ajutati cu mediatizarea cazului nostru. Cunosc, vad si traiesc zilnic dramele altor parinti cu copii poate mult mai grav bolnavi decat al meu si desi poate pentru voi cazul nostru nu este cu nimic mai special decat al altora, va rog din suflet sa ne ajutati.

Numele meu este Teodorescu Valentina, am 30 ani, locuiesc in Timisoara si sunt mama lui David.
David s-a nascut pe 9 iunie 2007. Pe toata durata sarcinii am fost urmarita de un medic ginecolog prin controale lunare, am efectuat toate analizele care mi-au fost recomandate si mereu mi s-a spus ca totul este in regula.

Din pacate nici pana in ziua de azi nu stiu sigur cand, de ce si cum s-a intamplat, dar David a facut o hemoragie cerebrala la nastere, despre care am aflat doar dupa 3 zile cand m-am plans ca ceva se intampla cu copilul meu si medicul in sfarsit m-a ascultat. Desi initial mi s-a spus ca urmarile nu vor fi grave, nici in ziua de azi David nu merge, nu vorbeste, nu vede bine… si in curand va implini 3 anisori. E primul si singurul nostru copil si ne doare sufletul sa-l vedem asa. Tocmai din acest motiv pana in prezent am facut tot posibilul sa-l facem bine. Am avut rezultate… mici si cu multa munca si mult efort din partea noastra dar mai ales a lui David. Dar am invatat sa avem rabdare.

Am avut incredere in ce mi-a zis medicul in maternitate, dar cand David avea 5 luni am inceput sa-mi pun primele intrebari, pentru ca observam din ce in ce mai tare ca puiutul meu nu face lucruri pe care alti copilasi de varsta lui le faceau. De atunci, pe rand, au inceput analizele, testele, investigatiile, controalele, internarile in spital, internarile in centrele de recuperare medicala, sedintele de terapie Vojta. E greu… sa-ti vezi copilul asa dar si mai greu sa auzi unii medici spunand ca nu va fi niciodata un copil normal.

In urma tuturor investigatiilor efectuate de-a lungul timpului avem urmatoarele concluzii: „paralizie cerebrala hipotona. encefalomalacie multichistica. retard neuromotor moderat sever. strabism convergent. leziuni sechelare gliotic-atrofice parieto occipitale biemisferice, nespecifice patogenic”. Pentru ca la nastere David a suferit si de lipsa oxigenului, acest lucru a lasat amprente adanci. In creierul lui, in sufletelul lui atat de mic si nevinovat… Acum suferinta lui se numeste, pe intelesul tuturor, paralizie cerebrala asociata cu epilepsie. In plus, hemoragia cerebrala a lasat chisturi ce deocamdata nu pot fi inlaturate.

Cel mai trist este ca toate acestea ar fi putut fi evitate daca David ar fi fost pus la oxigen imediat dupa nastere si nu la 3 zile. Daca medicii si-ar fi dat mai mult interesul…

De curand am aflat de o metoda de recuperare care se pare ca da rezultate foarte bune la persoanele cu probleme de genul acesta, medicina hiperbara. Exista un singur centru de acest gen, in Constanta (www.medicinahiperbara.ro). Desi este foarte costisitor si depaseste cu mult posibilitatile noastre materiale stiu ca David va ajunge intr-o zi acolo.

Pentru ca ne-au fost recomandate 2 sesiuni in cursul unui an, fiecare a cate 15 de sedinte (costul unei sedinte este de 400 ron), dupa un calcul aproximativ ne-am dat seama ca avem nevoie de aproximativ 4.000 euro (in aceasta suma intra costul tratamentului, transportul si cazarea noastra in Constanta pentru minim 30 de zile).

Asadar, NE PUNEM SPERANTA IN VOI, OAMENII DE BINE! Stiu ca vom reusi sa adunam suma necesara pana in august, cand David ar trebui sa ajunga la primele sedinte de hiperbara (in septembrie avem programare la Zalau, unde am mai fost cu bilet de trimitere, si medicii ne-au spus ca este recomandabil ca cele doua variante de tratament sa fie una dupa alta). Si stiu ca nu facem acest lucru degeaba.

DACA AVETI DORINTA SI PUTEREA SA NE SPRIJINITI PENTRU A CONTRIBUI LA TRATAMENTUL LUI DAVID, DOAR DUMNEZEU VA POATE RASPLATI…..

Va multumim!

http://www.davidteodorescu.blogspot.com

Ron: RO90BPOS36607055170RON01

Euro: RO25BPOS36607055170EUR01

deschise la BANCPOST Timisoara

SWIFT BPOSROBU

Titular: Teodorescu Valentina (mama)

Tel. 0767 795 972

4 gânduri despre „Oxigen pentru David

  1. Buna ziua

    nu stiu cum sa incep… nu am cuvinde de multumire ca David este pe blogul d-vs
    si ne rugam la D-zeu sa ne ajute sa ajungem unde ne dorim

    va multumim ca ne sunteti alaturi

  2. Nu aveti de ce sa-mi multumiti. Am facut… mai nimic. Sper sa fie David bine! Sa ii dea Dumnezeu multa sanatate! Va imbratisez si sper sa mai treceti din cand in cand pe aici, sa ne dati vesti despre el.

  3. De fiecare data cind am vesti a sa va spun
    in prezent este bine merge la gradinita ii place e vesel Cind se trezeste dimineata ma cheama la (bmbm)este masina care vine si ne ia dimineata
    am fost la neurolog a fost foarte multumit de progresele lui David
    ne rugam la Dumnezeu sa ne ajute sa adunam suma necesara

    multe inbratisari de la David

  4. Buna ziua
    vreau sa va spun ca suntem bine si in data de 13 august David va face prima sedinta de terapie hiperbara ne rugam sa fie bine si sa ne ajute D-zeu sa facem si a doua tura in octombrie am sa justific toti bani care se va cheltui nu imi trebuie nici un banut in plus decit atit cit avem nevoie mai avem de adunat speram sa reusim si David sa fie bine si voi toti care nesunteti si sunteti alaturi de noi cu vorbe bune cu donati VA MULTUMIM DIN SUFLET SI D-ZEU SA VA RASPLATEASCA INZECIT ne vom ruga si pentru VOI

Lasă un răspuns

