A murit prietena mea, Dorina

Habar n-am ce sa scriu… si cum sa scriu. Cu ceva timp in urma, am ajutat-o pe Dorina sa vina in tara din Irlanda, unde un sot infernal de gelos o batea crunt si din cauza careia se imbolnavise. Atunci am cautat sa-i protejez identitatea, dar povestea scrisa aici:https://suchardine.wordpress.com/2009/11/05/violenta-domestica-sau-cand-bataia-ucide-iubirea/ este de fapt, povestea ei.
Revenise in tara, dar dorul de copilul ei o sufoca. Mereu ii spuneam sa intenteze actiune de divort si sa-si ia copilul inapoi. Pana la urma dorul de copil a doborat-o.
Ieri m-a sunat Mihai, baiatul ei si mi-a spus: „eu nu mai am mamica. Mamica mea a murit saptamana trecuta si v-am sunat fiindca stiu ca ati ajutat-o foarte mult si tinea mult la dumneavoastra”…
Nu stiu ce sa spun…
Sunt incapabila…
Ma simt vinovata intr-un fel ca am adus-o de acolo… Poate dorul de copilul ei a ucis-o, poate presiunea psihica pe care sotul ei o exercita continuu asupra ei, chiar si prin telefon…
Cert este un singur lucru: Dorina, prietena mea, si-a gasit acum linistea si pacea, dupa o viata amara si chinuita.
Acum esti langa Laura Stoica, draga mea, cea pe care o iubeai atat.
Acum ai si tu steaua ta!
Dormi in pace, sufletel chinuit!

2 gânduri despre „A murit prietena mea, Dorina

  1. Imi pare foarte rau.Da,nu prea sunt cuvinte in situatiile astea.Dar vorba ta,a trecut prin multe si poate acum si-a gasit si ea bucatica de liniste.
    Drum lin Dorina,dormi in pace.

Lasă un răspuns

