La Multi Ani eterni si angelici, ingerel de catifea!

E ziua ta, ingerel de catifea…
Un zambet imi strabate fiinta, si o liniste ciudata ma cuprinde…
Ca de atatea ori cand ma gandesc la tine…
Te vad acolo SUS, scuturandu-ti aripile peste lume si univers,
Si cand prind un fulg din zbor,
Stiu ca e de la tine…
Dar eu? Eu ce sa-ti daruiesc?
Iti daruiesc neuitarea si dragul meu…
Iti daruiesc sufletul meu, care tine ascuns, inauntru,
Toate comorile pe care mi le-ai daruit…
La Multi Ani, ingerel de catifea!!!
Atat de mult as vrea sa te ating…

In memoria Paulei Adina Marti.

Un gând despre „La Multi Ani eterni si angelici, ingerel de catifea!

Lasă un răspuns

