Un suflet ca un mar ionatan: rotund si bun!

Daniel Raduta e buzoian de-al meu. Dar nu pentru asta am ales sa-l ajut, ci pentru ca astazi, asteptand metroul la mine, la Eroii Revolutiei, mi-a atras atentia o fotografie frumoasa, solara cu doi tineri care aratau nespus de fericiti… Insa manseta rosie cu diagnosticul cumplit care i-a furat pentru ceva timp fericirea si linistea lui Daniel, m-a trezit brusc la realitate: leucemie acuta limfoblastica.
In martie trebuie sa vina pe lume rodul dragostei lui cu Raluca: un bebe mic. Un baietel care are dreptul sa mearga cu taticul lui la cules de mere pe dealurile Buzaului…
Si sa stiti ca mai am un motiv special pentru care vreau sa-l ajut pe Daniel: el a fost unul dintre cei care au apelat la donatorii lui ca sa doneze sange pentru Cosmina-inger. La rugamintea Isabellei.
Pentru a invinge nenorocita de boala, Daniel are nevoie de 150.000 de euro ca sa faca un transplant de maduva.
Sunt mai multe modalitati prin care-l putem ajuta pe Daniel: preluandu-i cazul pe blog, afisandu-i bannerul online, dand mai departe cazul lui listei noastre de cunoscuti sau depunand bani:

În conturile deschise la Banca Transilvania, agenţia Panduri, pe numele Răduţă Daniel Mădălin. Conturile sunt in format IBAN (inclusiv cei doi X de la final):

EUR: RO72BTRL06404201F02712XX
RON: RO57BTRL064013HAF02712XX
Cod SWIFT/BIC: BTRLRO2

Mai multe detalii gasiti pe http://danielraduta.ro.

4 gânduri despre „Un suflet ca un mar ionatan: rotund si bun!

  1. Draga mea,
    Imi cer scuze ca sunt obligata sa te corectez. Cand eu am apelat la Daniel pentru sangele necesar Cosminei, stiam ca are leucemie. El era internat la Fundeni.
    Sper sa nu te superi…

  2. Isa, cum as putea sa ma supar eu pe tine? Mai ales ca ai dreptate. Nu am inteles eu corect si o sa fac modificarea de rigoare. Tare rau imi pare de Cosmina. Sper ca esti putin mai bine. SI sper ca macar Daniel sa aiba o sansa! Te pup. Si-ti multumesc. Si te mai astept pe aici.

  3. Salut,

    În primul rând, aș dori să-ți mulțumesc foarte mult pentru susținerea cauzei mele.
    În al doilea rând, am o rugăminte mare la tine: ai putea să scoți măcar prima poză din acest post și să o și ștergi definitiv din galeria media a wordpress-ului? Am această rugăminte pentru că e o poză destul de personală și nu-mi place foarte mult să o văd în motoarele de căutare.

    Sănătate maximă,
    Daniel

Lasă un comentariu