Noutati despre Rares

Astazi am primit o noua scrisoare de la mamica lui Rares.
Momentan, exista doua variante: operatia in Germania pentru care trebuie sa plateasca 15.000 de euro (da, estimarile initiale au fost mai mici) sau operatia in Romania la „Marie Curie”, gratuita, sub indrumarea d-lui doctor Sergiu Stoica. Sincer, eu am sfatuit-o pe mama Dianei sa incerce si varianta cu Marie Curie din simplul motiv ca am avut cazuri de copii internati la Marie Curie (Lucian Munteanu), stiu ce fel de Oameni sunt si stiu ce dotari au. Fundatia Scheherezade a bagat 2 milioane de euro in Marie Curie, asa ca va sfatuiesc sa apelati cu incredere la ei. Sunt o echipa nemaipomenita.
Va las mai jos, scrisoarea de la mama lui Rares, Diana, in acest fel aflati si noutatile despre puiut.
In numele parintilor lui Rares, va multumesc pentru gestul vostru!

„Draga Ani,

Nu ne-am mai auzit de cateva zile si avem mai multe vesti: maine apare un articol si in jurnalul national, ei ne-au promis ca ne sustin si cu mediatizarea numarului de sms daca ne va fi alocat (noi inca speram, am obtinut acord de mediatizare din mai multe locuri, pe diferite canale si acum asteptam raspuns), ieri au fost corespondentii locali de la kanald si au filmat, vor difuza un reportaj la stirile de la ora 18.30 si in reluare a doua zi la 12.30 dar nu stiu inca in ce zi, multa lume ne sustine si ne incurajeaza, am adunat in doar o saptamana de cand sunt deschise conturile 30 de euro si 2815 ron.
Am atat energie incat as putea muta muntii din loc. Stiu ca vom reusi. Am primit raspuns si din Germania, mi-a scris chiar neurochirurgul care solicita si cd-urile cu RMN-ul, maine obtin o copie si le trimit. Spune ca operatia costa in jur de 15.000 de euro, ma asteptam la mai putin dar asta e. Intre timp prin alti prieteni am mai apelat la un spital tot in Germania, vor si ei RMN-ul, nu stiu nimic despre pret.
Mi-a raspuns si dr Sergiu Stoica de la Bucuresti, saptamana viitoare ii duce cumnata mea care vine in delegatie toate cele 3 CD-uri, sunt curioasa sa vad ce spune si dansul. Nu stiu ce voi face daca spune ca poate face operatia, din tot ce am citit despre el, pare ca intr-adevar e un medic bun si din cate am inteles sectia de neurochirurgie de la Marie CUrie e nou infiintata si foarte bine dotata tehnic. Toate cunostintele noastre ne sfatuiesc sa mergem in strainatate. Bineinteles, cu conditia sa adunam banii. Dar vedem noi, e bine ca lumea ne este aproape si ca avem mai multe variante. Totul pentru Rares.

Va pupam
Rares si Diana”

Lasă un comentariu